2014. augusztus 15., péntek

summer makeup favorites


Nyaranta nem szeretek túl sok sminket használni és ha használok is többnyire maradok a natúr, természetes vonalon. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem azokat a sminkes kedvenceimet amikhez ehhez a nyáron a legtöbbet nyúltam.

In the summer I don't like to use too much makeup and if I use I mostly stay with the natural line. In this post I collected my makeup favorites that used the most in this summer.

Almay Smart Shade Smart Balance in light/medium

Leírása alapján ez egy olyan krém ami "okosan" igazodik a bőr színéhez, a tubusból kinyomva fehér színű és a benne található apró barna golyók tartalmazzák a  pigmenteket amik felvitelkor, dörzsölés hatására bomlanak fel majd a fehér hidratálóval keveredve adják a krém végleges színét. Hogy őszinte legyek vásárláskor főleg a kíváncsiság motivált, de végül egész megkedveltem. Ez a második legvilágosabb árnyalat ami elérhető és ez tökéltes az én nyári kissé barnult színemhez. Könnyen eldolgozható és magában nem teljesen matt hatású, viszont mivel nyáron én mindig használok púdert, azért is tovább tartson az alap és azért is mattítson, így azzal bő fél napot tökéletesen kibír a meleg és a pára ellenére.

Based on the description this is a cream that is "cleverly" adapt to the skin color squeezed out of the tube it's white and it contains small brown balls of pigments that are broken up when you apply it and the white moisturizer mixed with the pigments gives the final color. To be honest when I  bought it I was mainly motivated by curiosity but finally I grown to like it. This is the second lightest shade available and it is perfectly matched to my slightly tanned color. Easy to apply and it isn't completely matte finish, but during the summer I always use powders to fix the base and to make it matte. So with powder it's good for half day so perfectly despite the heat and humidity.
Chella Highlighter Pencil

Ezt a ceruzát még a tavaly novemberi Birchboxban kaptam azóta nem is igazán használtam mert a hidegebb időben szeretem a krémesebb hidratálóbb megoldásokat most nyáron viszont ez a teljesen matt, nem olajos de könnyen kenhető formulája tökéletesnek bizonyult. A szemem alatt, az államon, a homlokom közepén és még pár ponton arcomon szoktam használni világosítani a bőrt. Első vonásra túl világosnak tűnhet, de eldolgozva szerintem csodás. Nagyon nagy kedvenc.

I've got this pencil in the last November Birchbox but not really used it because in the cold weather I prefer creamier solutions but for the summer, however, it is perfect because it has a completely matte, non-oily formula that spreads easilyI use it under my eyes, on my chin, on my forehead and few other spots to lighten the skin. For the first stroke it may seems too bright but I think if you work it out well it's fine. Huge favorite.

 Revlon Colorburst Matte Balm in 205

A Youtube-on oly sokat emlegetett Revlon ceruzák egyike és igen mint az előzőek ez is matt. Csakis jókat tudok róla mondani én is. Könnyen kenhető, gyönyörű színe van és elég tartós is. Az illata enyhén mentolos, de abszolút nem zavaró. Őszre biztos beszerzek még párat sötétebb színekből. 

The so often mentioned Revlon lipsticks on Youtube and yes, it's also matte. I can say only great things about it too. Spreads easily, beautiful color and is durable enough. The scent is slightly minty, but absolutely not disturbing. I'm absolutely sure I'll buy some more darker colors for the fall.

Ezeket mondanám még a tágabb értelemben vett kedvenceknek, hozzájuk is sűrűn nyúlok, de nem annyira mint a többihez. 

I would say these are my further favorites I use them quite often but not as much as the others.

Maybelline Eyeliner

A Maybelline szemhéjtust nagyon szeretem, régóta használom és még alig fogyott belőle, jó vétel. Egy kis ecsettel együtt adják amit nagyon szeretek és csak azzal szoktam felvinni, próbáltam mással is, de az vált be a legjobban. 

I really like this Maybelline eyeliner I use it a long time and hardly missing something, it's a good buy. It comes with a small brush that I really like and I use the liner only with that. I've tried others, too, but it worked the best.

NYC Sunny Bronzer

Idén nyáron szereztem be mert már annyi jót hallottam róla, hogy nem tudtam elmenni mellette a boltban. Nem bántam meg, nem véletlenül van olyan remek hírneve. Könnyen felvihető, építhető, teljesen matt, nem túl sötét de van elég színe egy szó mint száz tökéletes.

I just couldn't miss it this year because I have heard so much good about it that I couldn't walk by in the store. I don't regret buying it and now I understand why it has a great reputation. Easy to apply, easy to built and completely matte, not too dark it has just enough color I love it.
 
Essence Girls on Tour eyeshadow palette

Ezt a palettát egy swap során kaparintottam meg, azóta is hálás vagyok érte, köszönöm Bellala! Itt is többnyire a matt színhez nyúlok, de sűrűn használom a többit is. Idén nyáron egész rákaptam a zöldes színekre úgyhogy ők is sűrűn szeretve vannak.

I've got this palette during a swap and I'm still grateful for it, thank you Bellala! I mostly reach for the matte color but I often use the rest too. This summer I really enjoy the green colors so they are also often loved parts of the palette. 

Ez pedig a végeredmény, pontosabban a folyamat, ugye mondtam, nagyon egyszerű, nagyon natúr. 
Hogy tetszik? Nektek milyen kedvenceitek vannak ezen a nyáron? 

This is the result more  precisely the process and as I said it's very simple, very natural.
What do you think? What are your summer favorites?


1 megjegyzés:

  1. A Revlon ajakceruzát már egy ideje én is szeretném kipróbálni, illetve az NYC bronzerről is sok jót hallottam már, úgy hogy lehet, hogy teszek majd vele egy próbát. Egyébként szép arcod van :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés