2014. augusztus 11., hétfő

covergirl blue hawaiian nail polish

Sose vonzódtam igazán a kékes színekhez, viszont mióta tudom, hogy egy apró fiúcska növekszik a szívem alatt elég elkapott a kék láz és hogy őszinte legyek nem is értem miért kerültem ezt a színt eddig.
A kék körömlakkoknak viszont így is nehezen csábultam el, viszont ez a kis Covergirl outalst stay brilliant glosstinis körömlakk Blue Hawaiian árnyalata belopta magát a kedvenceim közé. Én többnyire arany extrákkal díszítem mivel az ékszereim többsége arany, de szerintem jól mutat sok más színnel is. Ráadásul egész jól bírja, nagyjából 4 napja van a körmömön és még a legapróbb lepattogzások sem látszanak. 

Mit gondoltok? Nektek található hasonló színű lakk a polcon?








I've never really attracted to blue colors but since I know a little boy growing under my heart I caught the blue fever and to be honest I don't understand why I avoided this color so far.
But still it's hard to find a blue nail polish that I really like but this little Covergirl outalst stay brilliant
glosstinis nail polish in the shade Blue Hawaiian is one of my favorites. I usually decorate with gold extras because most of my jewelry gold but I think it looks good with many other colors as well. And it holds on quite well, I put on 4 days ago and there's not even the slightest chipping.

What do you think? Do you have any similar color in your shelf?

4 megjegyzés: