2013. augusztus 8., csütörtök

swap




Még jó két hónapja volt egy bejegyzésem a swap videókról és ennek keretében tettem egy felhívást, miszerint kapható lennék egy csereberére én is ha lenne vállalkozó szellemű partner. Szerencsére akadt is egy lelkes blogger, biztos ismeritek Bellala blogját, nagyon jó cikkeket ír és nem mellesleg rettentő kedves, ő volt a pertnerem ebben a cserében. Szóval íme egy kis összegzés mire is tettem szert.

Lora - Blush beads
Az első dolog ami a kezem ügyébe akadt ez a Lora bronzosító volt. Egyszerűen hihetetlen mennyire pigmentált, nagyon óvatosan kell vele bánni, a swatchot egy könnyed húzással készítettem. De ha szépen felvisszük remekül mutat.

Miss Sporty - StudioLash Eye Liner / 001 Extra Black
Nagyon frankó, erős fekete tus. Ez az amire mindig szüksége lesz az ember lányának.

Essence - Girls on tour eyeshadow palette
Látjátok azt az utolsó zöld színt? Na már azért megérte!

Essence - Stay matt lip cream /  01 Velvet Rose
Igazi nyerő választás. Imádom a matt rúzsokat pláne ha ilyen gyönyörű színük van. Ez biztos az egyik kedvencem lesz.

Lovely - Skin Beautifier BB beblesh balm / Nude
Csudijó! A szín egy picit sötét, de egy kis nap és az is passzol.

Lovely - Baltic Sand csillámos lakk
Na ezzel aztán alkothatok. Az előző Manicure Monday bejegyzésben már láthattátok is.

Számomra izgalmas volt a csomagot összeállítani és várni vajon mi jön a postával. Nagyon tetszik minden amit kaptam és bízom benne, hogy én is hasznos dolgokat tudtam összeválogatni. Remélem tetszett és ti is kedvet kaptatok hozzá.

Köszönöm Eszti! :)

10 megjegyzés:

  1. Annyira örülök,hogy sikerült eltalálnom az ízlésedet, és tetszik minden :) Én is pont most raktam ki a swap bejegyzést :) Köszi a csereberét, izgalmas kaland volt :) A BB-vel voltam egyedül úgy, hogy hezitáltam rajta picit, nekem is volt ilyenem a télen, szuperül idomul a világos bőrhöz is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy élmény volt nekem is ez a swap, köszönöm! Tényleg minden teli találat. :) Beidomítom a BB krémet is, ne aggódj. ;)

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra Bellala által :) már pár bejegyzést vissza is olvastam, de majd szeretném mindet megnézni :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó ez a csereberès dolog! Nagyon klassz dolgokát adtatok egymásnak! És plusz hogy rátaláltám a blogodra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, köszönöm! :) Ha tetszik a swapolás mindenképp próbáld ki, nekem nagy élmény volt! :)

      Törlés
  4. Az Essence paletta gyönyörű, és a Lora gyöngyök is ^^ Nagyon jó ez a swap dolog, lehet én is benevezek majd egyre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy szert tettem rájuk. :) Ha esetleg bevállalnál egy cserét velem is, csak szólj! ;)

      Törlés
  5. Szia Zsófi! Nemrég találtam rá a blogodra. Még nem tudtam a visszaolvasásra annyi időt szánni, amennyit szerettem volna, de nagyon tetszenek az írásaid. Ha lenne hozzá kedved, én is szívesen cserélnék veled egy csomagocskát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó ezt hallani, hogy tetszik amit olvasol, úgy örülök neki! Köszönöm! :) Én is benne lennék a cserébe, írj egy mailt és megbeszéljük a részleteket! :)

      Törlés