2014. augusztus 23., szombat

ipsy - august

Ebben a hónapban ki szerettem volna próbáli egy új dobozkát így beneveztem az Ipsy-re. Már volt vele szerencsém anno, de akkor nem voltam valami elégedett viszont azóta észrevettem elég sokat javult így gondoltam érdemes újra próbára tenni. A helyzet ezzel is ugyanaz mint a Birchboxal, $10 havonta és egy mintákkal teli dobozt kapsz kézhez. Ami viszont kicsit más, hogy ebben a dobozban több a smink termék míg a Birchboxban inkább a bőrápolási termékek dominálnak. Árakat sajnos most nem tudok írni, mert azokat mi sem kaptuk meg a leírásban. És ebben a csomagban nem dobozban kapjuk a mintákat, hanem minden hónapban egy kis kozmetikai táskában érkeznek, ami nem rossz, de hogy őszinte legyek egy év után kinek kell annyi neszeszer?

This month I wanted to try something new so I thought Ipsy will make the cut. I've had the pleasure to try it before but then I wasn't satisfied, however, I noticed they improved enough so I thought I should give it a chance again. The situation is the same with the Birchboxal you pay $ 10 a month and you get a box full of samples. What is a little different in this box that you'll have more makeup product while in Birchbox the skin care products are dominate. Unfortunately I  can't write prices because they don't include it with the description. With subscription every month we get the products in a small cosmetic bag not in a box but to be honest after a year who needs more cosmetic bags? 



Coastal Scents - Forever Blush Sample Duo

Az első minta ez az aprócska pirosító és bronzosító minta volt. Attól eltekintve, hogy a mérete miatt elég nehéz nagyobb ecsetekkel dolgozni vele szerintem mindkét minta remek és sokat fogom használni. A bronzer teljesen matt és szép barnás színe van, könnyen tudom használni az én bőrömhöz. A pirosító élénk rózsaszín és apró csillámok találhatók benne ami felvitelkor nem igazán látszik a bőrön. Az állaguk nagyon kellemes inkább púderes, könnyen eldolgozható és nem porol.

The first sample was this small blush and bronzer. Besides from the fact that it's too small so it's difficult to work with bigger brushes I think both are excellent and I'll use them a lot. The bronzer is completely matte in a nice brown color I can easily use it in my skin. The blush is bright pink with small glitters in it but it doesn't really shows on the skin. The consistency is powdery but not too much it's very nice and easy to work with.

 
 Lord & Berry - Silk Kajal Kohl Eye Pencil

Ez is egy aprócska minta, de arra, hogy kipróbálja az ember tényleg pont elég. Az állaga krémes, könnyen felvihető és eldolgozható. Nap közben elég jól tart, vízvonalon kicsit elmaszatolódik de az sem vészes. Egyik nap még szundikáltam is benne egy keveset és mikor felébredtem még mindig minden helyén volt szóval le vagyok nyűgözve. De még így sem hiszem, hogy megvennem teljes méretben, de így kipróbálni megérte.

This is also a really small sample but it's enough to try it out. It has a nice creamy texture so it's easy to work with. It holds quite good through out the day however on the waterline it smudge a little. I even took a nap in it one day and when I woke up everything was still on place so I'm impressed. But I don't think I'll purchase the full size.  


Urban Decay -Perversion Mascara

Újabb szuper spirál. A csomagolása nagyon tetszik, szerintem elegáns ez a kis fém tok az egyszerű lila nyomattal rajta. Amint kipróbálom és kialakul a véleményem írom is róla a külön posztot, addig nem sokat tudok róla elmondani. Az biztos, hogy leírás alapján mindent tud.

Here is another great mascara. I love this elegant and chic metal packaging with the simple purple print on it. I didn't try it yet but as soon as do it I'll write my opinion in a post until that I don't want say anything about it. According the description it knows everything that's for sure.   


Absolute - Lip balm

Ahhh... olyan finom illata van, elvileg szőlőre kellene emlékeztetnie, de nálam ez nem működött, inkább valami gyümölcsös gyerekrágó ugrott be, de ez minden amit szeretek benne. A színe teljesen átlátszó apró csillámokkal. Sok hidratáló hatása nincs, így csak inkább a látványra lehet vele menni. 

Ahhh... it smells so good but it should remind me of grapes but for me it's more like a children's fruity chewing gum but that's all I love it. The color is absolutely colorless with tiny sparkles. As a balm it doesn't moisturize to much so it isn't my favorite besides it looks good it doesn't do anything. 

 
dr. brandt - pores no more primer

Kíváncsi vagyok, hogy fog beválni, mikor kibontottam kicsit szilikonosnak tűnt, de túl sokat még nem játszottam vele. Elvileg eltűnteti a pórusokat, megakadájozza a bőr zsírosodását, mattítja a bőrt és még sok egyéb mellett a ráncosodást is csökkenti ami egyébként elég ígéretesen hangzik. 

I'm curious about this product. When I first opened it it seemed to have a little too much silicone in it but to be honest I didn't play enough with it to have an opinion so we'll see. And they say it absorbs excess oil, minimizes pores, blurs fine lines and resistant to sweat and humidity so actually it sounds really promising.  

Én igazán élvezem, hogy ebben a csomagban más fajta minták vannak mint a Birchbox-ban és már alig várom a következő csomagot.

Mit gondoltok melyik csomag jobb, Birchbox vagy Ipsy?

I really enjoy that it has different kind of samples than Birchbox and I can't wait to see what will I get next month.
What do you think which subscription box is better Birchbox or Ipsy?

2 megjegyzés:

  1. Ipsy jobban tetszik :) szuperek a termekek, sztem mindegyik nagyon jo!! Orulnek en is ezeknek!
    Mia

    VálaszTörlés
  2. Milyen szuper a csomag tartalma :) A szempillaspirálra nagyon kiváncsi vagyok, remélem készitesz majd tesztet :) És már korábban is akartam irni, hogy nagyon örulök, hogy angolul is irod a posztokat. Most ismét nagy angoltanulásba kezdtem és szuper szofordulatokat és új szavakat tudok igy ellesni :)

    VálaszTörlés