2013. november 18., hétfő

novemberi birchbox




Mint mindig most is megjött a kis meglepi csomagom. Ami most egy kicsit más, hogy elkezdődött az ünnepi készülődés és hogy teljesen felkészülten várjuk a Hálaadást és a Karácsonyt mellékeltek egy "ünnepi útmutatót".
A kis füzetben hasznos tippeket találunk az ünnepi party-k megszervezéséhez és ha esetleg nincs ötletünk ajándék ügyben, ebben is tudnak segíteni. És nem mellesleg szép képekkel van tele így akár csak nézegetni is jól esik, én tönnyire meg is ragatok ezen a ponton. 
Na de ezen kívül most is tele volt sok sok szép dologgal a doboz, nézzük is mi volt még benne.



Név: Chella - Ivory Lace Highlighter Pencil
Ár: $18 - 3.988 Ft

Az első dolog amit kezembe kaptam ez a szép kis highlighter ceruza volt. Imádom, szép a színe, könnyen kezelhető. Az egyetlen problémám, hogy nagyjából két napja vettem meg a Rimmel Scandaleyes Nude szemceruzáját. Na de ez a Murphy már csak ilyen. Ennek a ceruzának annyi előnye van a Rimmelel szemben, hogy könnyedén használható az arc egész területén, nem csak a vízvonalon. Biztos, hogy sokat fogom használni és szeretgetni. 

 

Név: Vasanti Cosmetics - BrightenUp! Enzymatic Face Rejuvenator
Ár: $34 ~ 7.533 Ft
(teljes méret 4.23 fl.oz ~ 125 ml) 

Az biztos, hogy már több mint egy évre elegendő arcradírt gyűjtöttem össze a birchboxnak köszönhetően és egytől egyig mindet szeretem, szerintem ez sem lesz kivétel. 
Nagyon finom, apró szemcsés arcradír, kellemes friss illattal és a leírás alapján még halványítja is a bőrhibákat. Az eredeti árát sokallom, így biztos nem fogom újra vásárolni, de ezt a kis mintát kihasználom. 



Név: Color Club - Top Shelf
Ár: $8 - 1.772 Ft

Már egy nyári csomagban kaptam ettől a márkától egy lakkot ami nem lett nagy kedvencem. Akkor az volt a problémám, hogy bár az üvegben jól mutatott, a körmömön valahogy mégsem volt elég meggyőző. Kíváncsi vagyok ezzel mi lesz majd a tapasztalat, üvegben ez is jól mutat.





Név: Tocca - Crema da Mano in Cleopatra
Ár: $20 ~ 4.431 Ft
(teljes méret 4 fl.oz ~ 118 ml)

Grapefruit és uborka illatú kézkrém, elég egyedi illat, de nekem bejön. Gyorsan felszívódik és nem ragad a kezem utána.  A leírás alapján pedig telis tele van növényi olajokkal, így a bőrnek is igen tápláló.
Viszont az árat itt is sokallom, sok jó kézkrém van a piacon fele ennyiért is, így nem gondolom, hogy visszatérő vendég lesz.







Név: Chuao - Assorted Chocopod 8-piece Gift Set
Ár: $9.95 ~ 2.205 Ft
(teljes méret 8 db)

Igazán fincsi csoki különlegesség. Az íz amit én kaptam a Honeycomb nevet viselte, maga a csoki étcsokoládé ami karamellizált méz darabkákkal volt ízesítve. Nagyon finom volt tényleg, nagyjából a fotó elkészülése után 2 perccel már sehol nem volt. Sajnos igen édesszájú vagyok, az ilyen finomságok sosem hosszú életűek nálam.  









Alig várom a decemberi csomagot, hátha lesz benne valami kifejezetten karácsonyi érdekesség. Nálam már lassan indul a készülődés, jövőhéten itt a Hálaadás sok sok finomsággal aztán a karácsonyi díszítés, ez a kedvenc időszakom. Nálatok hogy megy ez, mikor kezditek a készülődést?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése