2014. szeptember 30., kedd

Tarte holiday sets

Egész évben szigorúan visszafogtam magam a sminkek vásárlásától, kivéve persze amire szükség volt. Ami a lelket tartotta bennem mikor a nagy márkák kijöttek újabb és újabb szépségekkel az ez az időszak volt. Tudtam, hogy eljön az idő amikor Tarte piacra dobja a karácsonyi kiadásait. Már tavaly is nagyon tetszettek, így megfogadtam, hogy ha idén kordában tudom tartani a vásárlást akkor megajádékozom magam egy kis csecsebecsével az idei ünnepi kollekcióból. Szerintem egész jól szerepeltem így meglephetem magam egy kis csomaggal a fa alá.

Throughout the year I restrained myself from buying make-up unless of course it was very needed. Every time when the big brands come out with new beauties I was thinking of this period of the year. I knew the time would come when Tarte launches the holiday sets. I loved them so much last year so I promised myself if I can keep myself away from purchasing new stuff this year I suprize myself with a little treat from this year's collection. I think I did pretty well so I'll get a small package under the tree.





 






Az én kedvencem talán az Away Oui Go paletta, de mind olyan gyönyörű, nehez választani. 
Segítsetek egy kicsit, ti melyiket vennétek meg?

My favorite is the Away Oui Go palette but all of them are so beautiful it's hard to choose just one.
Help mi a little, witch one would you choose?

 

5 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy nehéz a választás. Egyik szebb, jobb mint a másik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? De azt hiszem egyre inkább a Away Oui Go felé hajlok.

      Törlés
  2. Te jó ég! Az ecsetszett és a két nagyobb sminkes szett valami elkéépesztő!!! Bár ennek a márkának a termékei mindig is tetszettek, igaz, nem próbáltam még őket, de egytől egyig csodásak! :)

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég! Miért nem lehet ezeket nálunk kapni??? A collector's set valami eszméletlen szép *.*

    VálaszTörlés