2013. szeptember 12., csütörtök

szeptemberi birchbox



Ezzel a csomaggal igen elégedett vagyok. Körömlakk, sampon, hajbalzsam, hámlasztó krém, mi más kellene a tökéletes szépség dobozkához?









 Név: Beauty Protector - Shampoo and Condition
Ár: $22 ~ 4.950 Ft (teljes méret 8 oz ~ 228 ml)
 
Ettől a márkától már kaptam mintát, egy kondícionálót amit nem kell leöblíteni. Azt nagyon szeretem, az illata kicsit túl édes, de egyéb negatívumot nem tudok róla mondani. Mivel ezeknek az illata pontosan az mint a másiknak, bízzunk bennne hogy ugyanolyan jól fognak szuperálni is. Leírás alapján természetesen minden problémádat megoldják.


Név: Juice Beauty - Green Apple Peel Sensitive
Ár: $39 ~ 8.800 Ft (teljes méret 2 oz ~ 57 ml)


Oké, szóval a mellékelt papírka alapján ez egy hihetetlenül hatékony és kíméletes krém. Hetente max kétszer ajánlott használni és 10 perc kell neki hogy a teljes hatást kifejtse. Szerintem adok neki egy dobást még ezen a héten, tényleg kíváncsi vagyok hogy válik be. Majd elfelejtettem, az illata, messziről, pontosabban nagyon messziről emlékeztet az almára, de akkor is inkább a kissé elfáradt verzióra, szóval nem kellemes.

Név: Ruffian - Nail Lacquer - Fox Hunt
Ár: $10 ~ 2.250 Ft


Cuki, aprócska lakkocska. Még nem hallottam erről a márkáról, de állok elébe. Két rétegben szépen fed, remek narancsos őszi szín, biztos vagyok benne, hogy sokat fogom használni az elkövetkező hónapokban.


Név: Soak - Rinse-Free Wash
Ár: $16 ~ 3.600 Ft (teljes méret 14 oz ~ 400 ml)


Mosószer amit nem kell kiöblíteni, hmm, remek. Nem is tudom hogy éltem eddig nélküle. Jaa és illata sincs. Na jó talán kicsit alábecsülöm, de mégis csak egy mosószer, azért adunk neki egy esélyt, hátha utána másképp látom a világot.







Nos ezek voltak a havi öröm dobozkámban. A hámlasztónak kifejezetten örülök, még sosem próbáltam ilyen krémet.
Nektek van már tapasztalatok hámlasztó krémmel, mi a véleményetek róluk?

2 megjegyzés:

  1. Csodálatos termékek *.* Mikor írod ezeket a bejegyzéseket alig várom hogy szeptember vége legyen hogy megjöjjön a szépségboxom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szépségboxról eddig csupa jókat hallottam, biztos most is tele lesz remek dolgokkal. :)

      Törlés