2013. szeptember 5., csütörtök

Los Angeles dióhéjban





Ez az utazás volt az eddigi egyik legnagyobb élményem. Ez a város tényleg olyan csodás mint ahogy a filmek után gondolja az ember. Legszívesebben már holnap pakolnék és költöznék oda.
A rengeteg rengeteg fotóból válogattam párat, remélem tetszenni fognak.
Egy pár fotó az utcákról amerre kocsikáztunk.

 


Ohhh az a tengerpart...





Hát Pamela Andersont pont nem kaptuk el, de azért készítettünk pár képet a helyi erőkről.


Reggeli a Planetárium teraszán, a Hollywood felirattal a háttérben, tudom aprócska, de ott van.


Itt pedig a híres felirat kicsit jobb rálátással.

Leonard Nimoy sorozatom egyik legértékesebb darabja. A hátam mögött pedig Donald kacsa talplenyomata látszik.


A gyönyörű Getty Center az egyedi épületeivel és parkjával.




Museum of Art kertjében, igen, ez egy műalkotás.


A város egyik partmenti részén egy kis mini Velencére bukkantunk.




És a kedvencem a végére...



Remélem kedvet csináltam Los Angeleshez. Bízom benne, hogy visz még erre az utam, engem teljesen elbűvölt ez a hely.

Maradjatok résen, holnap érkezem a nyereményjáték következő fordulójával!

4 megjegyzés:

  1. Hát az utolsó kép tényleg mindent visz, de a többi is ezt váltotta ki belőle: EL KELL ODA JUTNOM!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez jutott az eszembe, EL KELL ODA JUTNOM!:D Régen amúgy is minden vágyam volt LA-ben élni, annyira jók a képek *.* Bakancslistás hely az biztos :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás hely, bárcsak én is eljuthatnék oda :)!!!!

    VálaszTörlés
  4. De jó képek! Én is nagyon szeretnék eljutni oda! Annyira jó lehet ott élni!

    VálaszTörlés