2013. szeptember 9., hétfő

nyereményjáték #5

Ahogy a kép alapján is látszik az előző fordulóból az ecset került ki győztesen, méghozzá 9:3-ra. Pedig eleinte azt hittem a ceruza fog nyerni. Szerintem nagyon jó kis csomag alakul itt, remélem aki megkaparintja is élvezni fogja őket legalább annyira mint én. Ezen kívül még egy forduló lesz, ha esetleg az eddig kiesettek közül szeretnétek valaminek egy újabb esélyt adni írjátok meg és bekerül az utolsó fordulóba.


Az első ehavi aranyoska már szerepelt a blogon, én már majdnem teljesen el is használtam az enyémet, de amint tudok beszerzem az utánpótlás adagom. Név szerint az elf lip balm-ja nude árnyalatban, SPF 15-ös fényvédelemmel. A színe teljesen natúr, mint ahogy a neve is elárulja, mivel csak hidratáló így nem kell aggódni, messze nem lesz olyan erős színe mint a képen. Az illata mentás és egy kicsit bizsergető érzés is az ajkakon, elvileg ezzel növelnie is kéne őket, de ezt elfelejthetjük. Én nagyon szeretem, ha nem akarok rúzst használni, de valami mégis kell akkor mindig ehhez nyúlok.

A másik lehetőség pedig egy lakk, a Wet'n Wild-tól a 217B - Disturbia nevet viselő szép őszi lila szín. Sajnos a kép nem tesz igazságot, tényleg igazán mély lila színe van és ráadásul kissé selymes a finishe. Az ecsete kicsit szélesebb mint az átlagos ecsetek, de nekem ez igazán bejött, könnyebb így felvinni és szebben oszlik el. Ha ismeritek Leighannsays youtube csatornáját akkor tudjátok, hogy Ő ódákat zeng ezekről a lakkokról. Ha pedig megesne olyan tragédia, hogy eddig nem hallottatok róla akkor pedig nyomás lecsekkolni, nem fogtok csalódni.
Remélem tetszenek amiket mostanra válogattam.
Akkor mi legyen, melyik kerüljön be a csomagba?

12 megjegyzés: