2013. szeptember 30., hétfő

csere-bere Zitával 2. rész

Mikor épp letettem róla, hogy valaha is megkapom a csomagot amit Zita küldött nekem épp csengetett a postás. Persze épp indultam el otthonról, de nem bírtam ki, vittem magammal és a metrón már elkezdtem nézegetni mi van benne. Minden egy szép kis dobozba volt rejtve amin egy képeslap volt Veszprémről. Mikor először kibontottam már akkor szerelemes lettem szinte mindenbe, pláne mikor hazaértem és alaposan szemügyre vehettem őket.

 
Név: Helia-D Hidratáló Sminklemosó Gél (Irritáció- és allergénmentes) 
Még nem próbáltam ezt a sminklemosót, hogy őszinte legyek ezt a márkát mindig mellőztem, pontosan nem is tudom miért, de itt az ideje, hogy kipróbáljam.
Az illata nagyon kellemes, friss és üde, biztos hatékony is.

 Név: Baqlishi - Eye Shadow & Blussher
Trükkös kis szerkentyű, a pirósítókat épp csak észrevettem. A szemhéj festékek nagyon tetszenek, van egy hasonló palettám, azt nagyon szeretem, igazi őszi árnyalatok vannak benne, ez is arra emlékeztet. Az állaguk érdekes, szinte krémes, de kicsit darabos, viszont ha alaposan eldologozod nagyon szépen mutat. Lehet visszafogott, nappali, de igazán erős esti sminket is készíteni vele. A pirosító és a highlighter is jól mutat. Ez telitalálat.  
Név: b. pretty - Fruity Lip Butter Berry Mix
Nagyon kellemes illatú hidratáló ajakápoló. A színe meggyre emlékeztet, az ajkakon viszont nem ennyire erős, de ad egy finom árnyalatot. Őszre nyerő, ilyenkor úgysem használok túl sok rúzst és szájfényt, szeles idő, hosszú haj, szerintem tudjátok miről van szó.
Név: Lora Cosmetics - Effect 3D Cosmic Lipgloss
De ha mégis használnék szájfényt... itt a tökéletes őszi áryalat. Az a jó ezekben a swapokban, hogy olyan dolgokat is kipróbál az ember amiket egyébként nem biztos, hogy megvenne magának. Én mindig is szerettem a sötétebb rúzsokat, de valahogy mégis inkább a nude árnyalatok kerültek a kosárba. Lehet, ha rajtam múlik még jó ideig nem próbálkoztam volna ezzel a színnel, de most biztos vagyok benne, hogy sokat fogok játszani vele az ősszel.
Név: Nuobeier Cosmetics pirosító No. 153
Az egyik nagy kedvenc. A képen világosabbnak tűnik mint valójában, az eredeti színe valamivel sötétebb. Tökéletesen illik a szájfényhez. A swatchon is látszik, hogy nagyon óvatosan kell vele bánni, rettentő pigmentált.
Név: Avon Colortrend Eyeliner - midnight blue
Nem szoktam kéket használni a sminkeimhez, nem áll hozzám túl közel ez a szín, de ígérem ki fogom próbálni. Maga a ceruza egyébként jó minőségű, nem túl kemény, de nem is túl puha és elég tartósnak is tűnik.
 Név: Fülbevaló :)
Nagyon szép méregzöld fülbevaló. Szeretem az ilyen kis lógós füliket, szerintem nagyon jól mutatnak. Biztos vagyok benne, hogy sűrűn használt darabja lesz a kiegészítőimnek.
Név: Kozmetikai táska
Cuki zsiráfos kozmetikai táska a sok szépségnek amit most kaptam. Biztos találok neki helyet a táskámban.



Szinte szégyenlem magam ezután a sok minden után amit kaptam, én fele ennyit sem küldtem Zitának. Azokról egy előző bejegyzésben olvashattatok.
Szeretném még egyszer megköszönni Zitának a lehetőséget is, és azt a sok újdonságot is amit most kaptam. Remélem te is legalább akkora örömöd lelted ebben a csere-berében mint én.

4 megjegyzés:

  1. Hát szuper csomagot kaptál! A palettáért odáig meg vissza vagyok, hihetetlen szépek a színei! Azt hiszem, keresnem kell egy csere-bere partnert, mert most még inkább kedvem lenne egy ilyan akcióhoz :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A paletta nálam is nagy kedvenc, mióta megvan szinte csak azt használom. Ha kedved támadt csere-berélni mindenképp nevezz be egyre, nagyon nagy élmény és nem mellesleg szuper dolgokra tehetsz szert.

      Törlés
  2. Köszönöm Zsófi! Örülök, hogy tetszik a csomagom! :) Nem tudom utoljára mikor és miért izgultam ennyire, főleg, hogy ennyit kellett várnod a kézhezvételére! Imádtam a csereakció minden pillanatát! Jó küldeni és kapni is!

    VálaszTörlés