2014. november 5., szerda

ősz színei / colors of the fall #5


Hát igen, ez most se nem barna, se nem drapp, de igyekeztem azért ezekhez közelálló színekkel dolgozni. Az alaphoz egy nem rég beszerzett lakkot, a Wet'n Wild Private Viewing lakkját használtam aminek van egy kis barnás alap tónusa. Nagyon szeretem ezt a natúr árnyalatot, szinte mindenhez jól mutat.

Yes I know, this is neither brown nor drab, but I tried to chose colors that are close. I recently purchased the polish what I use here as a base, the Wet'n Wild in Private Viewing which has a little brown under tone. I really love this natural shade, it goes with almost everything.


A pöttyöket pedig egy olyan lakkal készítettem amit már használtam a kihívások során, méghozzá a mályva/lila fordulóban, ott a háromszögek elkészítéséhez használtam, a Maybelline A toast to taupe lakkját.

I made dots with a nail polish that I already used in the mauve / purple challenge, it was used to make the triangles, the Maybelline in A toast to taupe nail polish.

Hogy tetszik?
How do you like it?

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de cuki! Ezt most szívesen látnám magamon. :))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki. Utólag jöttem rá, hogy nem drappot, hanem nudeot akartam írni. :D Szóval annak tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem simán rá lehet fogni, hogy nude! :D Nekem nagyon tetszik, a pöttyökkel nem lehet mellé fogni. :)

    VálaszTörlés