2013. július 7., vasárnap

the balm

Réges régóta fájt a fogam pár The Balm termékre. Még emlékszem mikor először besétáltam a drogériába és megláttam azt a gyönyörű pultot amin ezek a szebbnél szebb dolgok sorakoztak, egész el voltam bűvölve. Minden egyes alkalommal mikor bementem megcsodáltam őket, majd szépen tovább sétáltam mert hát az ára az nem épp drogéria kategória. Aztán néhány hete rátaltam egy honlapra ahol egy rövid ideig be lehetett őket szerezni féláron, nyúltam is a bankkártyám után, egy hétre rá pedig itt is voltak.





Mindenképp akartam egy pirosítót csak nem tudtam melyiket. Nagyon sokat gondolkodtam melyik árnyalatot válasszam mivel az összes pirosítójuk csodás. Végül amit betankoltam magamnak az a Frat Boy pirosító volt.





























Az összes The Balm terméknek a csomagolása retro hangulatú ami nekem nagyon bejön. Maga a doboza kemény papírból van ami elég strapabírónak tűnik. A záródását erős mágnesekkel oldották meg, így biztos nem fog kinyílni sehol. A felső részén egy nagy méretű, jó minőségű tükör van.
A pirosító rettentő pigmentált, nagyon kell vele vigyázni. A színére talán azt mondanám, hogy halványrózsaszín egy kis mályvás árnyalattal. Az állaga nagyon finom, nem porzik és szépen oszlik el a bőrön, igazán könnyen kezelhető. Nálam tartósság szempontjából is megállta a helyét, egy 8 órás napnál nincs vele probéma. Teljesen elégedett vagyok a színnel és a minőséggel is, csak ajánlani tudom.

A másik dolog amit mindenképp be akartam szerezni az a Meet Matt(e) Nude paletta volt. Azért szerettem bele ebbe a palettába mert csak matt színeket találni benne. Nagyon nehezen találok olyan palettákat amik használható, matt színeket tartalmaznak.

A csomagolása ugyanúgy mint  a pirosítónak kemény papír mágneses záródással, a tetején pedig egy szép nagy tükörrel. A fedlapon egy kép van Matt-ről, a hátlapján pedig találunk egy leírást róla és a színekről. Nekem eddig semmilyen "high end" sminktermékem nem volt, így igen csak meglepő volt milyen jó minőségűek és szó szerint meg kellett tanulnom bánni ezekkel a szemhéjpúderekkel. Az állaga szinte krémes, nem porzik és erősen pigmintált egytől egyig. Nem kell sokat felvinni, hogy szép mély színeket kapjunk.
Én mindig szemhéj alapozóval használtam, mint minden mást is, és jóval tovább tart mind az egyéb szemfestékeim. Míg a többi nagyjából 4-5 óra után elkezd maszatolódni, ez bírja 6-7 órán keresztül. Íme pár swatch a színekről, szerintem gyönyörűek, az egyetlen kívánságom talán kicsivel több halvány szín lenne. 


Teljesen elégdett vagyok a The Balm termékekkel amiket beszereztem, ha lesz még ilyen akció biztos vagyok benne, hogy rendelek még párat. Hosszúéletű és jó minőségű termékek, ilyen mindig jöhet.

2 megjegyzés:

  1. Najó most kicsit irigy vagyok! :) Nekem is a csomagolás tetszik nagyon, megnézném végre közelebbről is a termékeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tudod tényleg megéri beszerezni őket, bár tudom könnyen beszélek innen. :)

      Törlés