2013. július 10., szerda

best of we heart it - pöttyös

Áááá folyamatos csúszásban vagyok, bocsi bocsi. Ezt a bejegyzést már napok óta meg kellett volna írnom, na de most tényleg itt van. Így is ki kell hagynom egy fordulót, (a mutasd a hasad/választható fordulót), hogy utól érjem magam, lehet ha a kihívás végére értünk bepótolom, lehet nem... majd meglátjuk.
Csak most döbbentem rá, hogy képeket kerestem inpirációként a we heart it oldalain, hogy mennyire szeretem a pöttyös dolgokat és mennyire nincs semmi pöttyös ruhám, táskám vagy akármim. Lehet itt az ideje bepótolni.

Hát ez nagyon cuki
Öv, póló, naci, ékszerek, táska jöhet minden!


Na igen, a kiegészítő is lehet pöttyös.

Mivel mint említettem semmi pöttyösöm nincs, így a hozzá legközelebb álló ruhámat választottam. Ezen apró négyzetek vannak, távolról akár pöttyök is lehetnének.
Kiegészítőként csak az elmaradhatatlan órámat és egy kis szivecskés fülbevalót választottam.
Szeretem ezt a kisruhát, tökéletes télen is egy csizmával, nyáron egy kiscipővel, munkába vagy este kimozdulni. Mikor megvettem kicsit féltem ettől az asszimetrikus nyakkivágástól, de végülis egész feldobja a ruhát.
Ruha: Gap ($20) ~ 4.600 Ft
Cipő: már ezer éves darab, egy noname cipőboltban találtam rá leárazva
Öv: turkáló ~ 500 Ft
Fülbevaló: Century 21 ($8) ~ 1.800 Ft
Karóra: DKNY ($90)  ~20.000 Ft

Mia összeállítását se felejtsétek el megnézni!
Remélem tetszett. Mint látjátok nem erősségem a kiegészítők megválasztása, jól jönne pár ötlet mivel dobnátok még fel ezt a ruhát.



1 megjegyzés: