2013. július 17., szerda

best of we heart it - barna

Na ezzel a témával megint bajban voltam. Tényleg semmi barna ruhám nincs, csak kiegészítők, így gondoltam most legyen ezeken a hangsúly. Kis keresgélés után találtam is pár tetszetős képet a We heart it honlapon amik az inspirációt hozták.

Őszre készülődve.
Ezt a szoknyát nézzétek!
Remélem Wendy-t ismeritek, ha nem akkor nyomás a blogjára.
Na és akkor jöjjön az én összeállításom ami a fentiekhez képest elég szegényes.
A ruhát nem akartam túlzásba vinni, most úgy sem azon volt a hangsúly. Egy egyszerű csipkés felső, ami szerepelt is egy haul bejegyzésben, és egy farmarszoknya. Hozzá pedig minden kiegészítő barna. Tudom szinte minden összeállításhoz ezt a papucsot viselem, de tényleg egész nyáron el tudnám hordani annyira kényelmes.


  • Top: Target ($10) ~ 2.300 Ft
  • Szoknya: Terranova sajnos már nem emlékszem az árára, leglább 4 éve megvan
  • Táska: Ross ($15) ~ 3.400 Ft
  • Papucs: Burlington ($10) ~ 2.300 Ft
  • Kalap: Ross ($15) ~ 3.400 Ft
  • Ékszerek: a fa karkötő ajándék volt, a többi ($1) ~ 230 Ft darabja, a fülbevalót és a nyakláncot sajna megint nem tudom, azok is elég régiek

Mia összeállítását se felejtsétek el megkukkantani!

Ne felejtsetek el szavazni az ehavi nyereményjátékon, most egy Wet'n Wild szemöldökszettel vagy egy elf szemhéjpúderrel gazdagíthajátok a nyereménycsomagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése