2013. július 23., kedd

mua haul

Már jó ideje megvannak ezek a szépségek, de addig nem akartam róluk írni, míg nem akakult ki a véleményem, hogy legalább pár szóban el tudjam mondani mit gondolok róluk. Mikor megkaptam a csomagot nagyon csalódott voltam, valahogy a képek alapján mást vártam, de ahogy kipróbáltgattam őket nagyrészt visszatért a hitem.  

Név: Mua Eye Trio - Emotions (bal oldali)
         Mua Eye Trio - Pink Sorbet (jobb oldali)
Ár: £3.00 (Emotions)
      £2.50 (Pink Sorbet)
































Amit mindenképp ki akartam volna próbálni, de persze elfogytak mire az én rendelésemre került a sor, azok a gyodaszép Naked paletta dupok. Gondoltam valami szemhéjfesték azért jöhet, ha más nem legalább megnézem milyen a minőségük. Mikor kibontottam őket nagyon féltem, hogy használhatatlanok lesznek annyira csillámosnak tűntek, de miután kipróbáltam kicsit javult a helyzet. Nem annyira csillámos a vége, inkább selymes fénye lesz, viszont eléggé hullik mindenfelé, nagyon kell vele vigyázni. Tartósságára nem igen tudok mit mondani, nagyon meleg napon szemhéjalapozóval próbáltam, de így sem bírta sokáig, bár szerintem ez elsősorban a hőségnek köszönhetően.

Név: Extreme Felt Liner Black
Ár: £2.00
 Hmm, hát ezzel nem igazán vagyok elégedett. A tussal magával semmi probléma, szép hegye van, jól lehetne vele dolgozni ha... na és itt jön a baj. Ha állítva tároljuk, heggyel felfele akkor nem igazán adja ki a színét, inkább sötét szürke és mivel szárazabb a hegy nehéz vele dolgozni. Ha heggyel lefele tároljuk, akkor kb egy napig remekül szuperál, gyönyörű fekete színt kapunk és könnyű vele dolgozni, de a második napon elkezd folyni. Mikor elővettem és kinyitottam, a kupak tele volt a festékkel ami persze mindent összekent. Akármennyire jó lehetne ez a kis cucc, sajna nálam nem vált be.

Név: Hide and Conceal Cover Up Stick - Natural
Ár: £1.00
Na ezzel tökéletesen meg vagyok elégedve. Mikor felvisszük elég krémes, így akkor könnyű vele dolgozni, de amint "megköt" észre sem lehet venni. Én a szem alatt és az orr környékén használtam, ott a fedése nagyon jó, nem maszatolódik és tartósnak is bizonyult.

Név: Mua Power Pout - Broken Hearted
Ár: £3.00

Örömmel jelenthetem ez is bevált. Az állaga kellően krémes, de nem annyira hogy kellemetlen érzést hagyjon maga után. Nekem megvan az elf hasonló jumpo lipstick-je is, azzal össehasonlítva magasan ez a nyerő. A színe szép, természetes, nem túl tartós, evést, ivást semmiképp nem bír, de hát annyi baj legyen.

Név: Mua Blusher - Candyfloss (hosszúkás)
         Mua Fashionista Blusher - Juicy Apricot (kerek)
Ár:  £1.00 (Blusher)
       £1.65 (Fashionista Blusher)
Nem tudom a képen mennyire látszik, de a fashionista pirosító telis tele van csillámokkal, gondoltam erről is letehetek. Meglepő, hogy mikor felvisszük szinte semmi nem látszik a csillámokból, majdnem teljesen matt eredményt kapunk. A swatchok színe élethű, nekem nagyon tetszenek.

Név: Mua Nail Polish - Bright Coral
         Mua Nail Polish - Pistachio Ice Cream
Ár:  £1.00 / db
Ezektől nem vártam túl sokat, gondoltam olcsó, egyszerű kis körömlakkok, de olyan szép a színük. Na de rácáfoltak. Egy rétegben tökéletesen fednek és rettentő tartósak, nálam 4-5 napot bírtak, pedig nem kíméltem a körmeim. Ami engem meglepett, hogy száradás után matt színeket kapunk, persze egy fedőlakkal fényt is adhatunk neki ha épp úgy akarjuk.

Mindent egybevetve  elégedett vagyok a rendeléssel, amivel még nem tudom mi legyen az a tus, annyira szerettem volna ha beválik. Nincs valami ötletetek mi tévő legyek?
      

2 megjegyzés:

  1. Kicsit most fáj a szívem, több mint 1 hónapja várok egy jó nagy csomagra :/ Én a MUA-val úgy vagyok, hogy vannak nagyon jó és használhatatlan darabjai is, de ilyen árak mellett megéri kísérletezni.

    Én a hasonló tusokat kupakkal felfelé tárolom és csak használat előtt pár perccel fordítom meg. Próbád ki úgy is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem azért hamarosan megérkezik a csomagod. A facebook oldalukon is láttam sokan panaszkodnak a szállítási idő miatt.
      Köszi a tippet a tushoz, mindenképp kipróbálom! ;)

      Törlés