2016. január 4., hétfő

Boldog Új Évet!

Boldog Új Évet kívánok Mindenkinek! 


Tudom sokáig nem voltam, az élet úgy hozta hogy más valami, egész pontosan más valaki került a prioritási lista tetejére, így a blog volt az ami sajnos kihullott, de nem is akarok mentegetőzni mert tudom, hogy ezt Ti is megértitek. 
Idén viszont szeretnék visszatérni és újra 'alkotni', viszont várható pár változás. Míg a fiam előtt valóban időm nagy részét a szépségápolás és a divat töltötte ki, most ezen a téren is történt egy kis átrendeződés. És mivel a blog az én szívemnek kedves dolgokkal foglalkozik, ezért várhatóan ez is elkanyarodik kicsit más irányba, irányokba. Inkább lifestyle jellegű dolgok várhatók, bár nem igazán szeretem ezt a kifejezést, nagyon jól lefedi a bármi és minden kategóriát, gyerekek, mozgás, lakberendezés, étkezés, stb.   Persze igyekszem hű lenni a gyökerekhez és sminkkel és szépségápolással is foglalkozni.
Egy másik változás amin gondolkodom, de még nem határoztam el magam, az az hogy a blog csak magyar nyelven fog íródni. Ez a döntés főleg abból a megfontolásból született, hogy a bejegyzések írása közben a legtöbb időt a fordítás vitte el, mindegy volt melyik nyelven írtam meg előbb, nehéz volt úgy fordítani, hogy ne veszítsek a mondanivalóból.  De mint mondtam emellett még nem sikerült teljesen elköteleznem magam így a Ti segítségeteket kérem. Ha szeretnétek, hogy magyarul is és angolul is olvasható legyen, biztos vagyok benne, hogy találok időt fordítani.   
Mára ennyi lenne, én még egyszer, Boldog Új Évet, tegyük ezt az évet eddigi életünk legszebb és legtermékenyebb évévé! (évévé, hmm, ez de furán néz ki leírva)
 

2 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi :)! Örülök, hogy itt vagy :) Éppen valamelyik nap gondoltam Rád, miközben a bloglistámat pörgettem. Én a lifestyle-blognak is örülök, szeretem, ha egy blog változatos tartalmakat vonultat fel. A kétnyelvű/egynyelvű dologról: nekem megfelel, ha csak magyarul írsz :)

    VálaszTörlés