2013. május 22., szerda

Smink haul #1





Az elmúlt hetekben akárhányszor bementem a drogériákba persze ezek a kis sunyik mindig leáraztak valamit amit nem hagyhattam ott, hogy aztán valaki más vigye haza őket, így aztán rátettem a kezem pár újdonságra.








Név: Maybelline - The Rocket Volum Express
Mivel az előző, még otthon vásárolt szempillaspirálom elfogyott, így muszáj voltam venni egy újat. Az előzőt nem szerettem igazán, de ezután visszasírom. Hogy miért is ezt vettem? Jó kérdés, én kis balga gondoltam ha a nagy YouTube guruk annyira szeretik akkor csakis remek dolog lehet. Na hát nem igazán. Kezdetnek a sörtéi nagyon rövidek és ritkák, ahhoz hogy igazán szépek legyenek a szempilláim többször át kell mennem rajtuk igen alaposan, ilyen problémát az eddig próbált spiráloknál nem tapasztaltam. Na de ha ez nem lenne elég maga a formula sem a legkiválóbb, nem vészesen, de csomósodik ami engem zavar. Egy szó mint száz ezt a vételt megbántam, legközelebb mással próbálkozok.


Név: Jordana Color Tint Blush Stick - Coral Touch
Erről a listáról talán a kedvencem ez a kis pirosító. Talán azért is mert tombol nálam a coral láz vagy csak mert annyira egyszerű ezt a kis apróságot használni. Csak egy kicsit rakok az acomra majd kézzel eldolgozom. A egyetlen hátránya, hogy icipicit zsírosabb a kelleténél így attól függően mit akarok kihozni belőle vagy egy másik pirosítóval vagy púderrel fixálom. És az illata tökéletes baba púder illat, nagyon szeretem. Sokaktól hallottam, hogy milyen jó mikor finom illatú smink terméket használnak és érzik az illatot használat után is, na ez az ami velem még sose történt meg. Akármennyire is illatosított egy rúzs vagy alapozó, onnantól hogy az arcomon van én nem érzem az illatát. Lehet, hogy velem van a baj, de ez nálam nem működik, ettől persze még imádom a finom, szaglászható dolgokat.
Név: NYX - Eyeshadow Base 03
Két szemhéj alapozó is becsúszott a kosaramba, kíváncsi voltam mind a kettőre, így jönniük kellett. Az biztos, hogy mind a kettő jól működik és a nagyjából két órát, ameddig ezek nélkül bírta a szemfesték, rendesen meghosszabbítja, nagyjából 6-7 órára. A NYX alapozó magában is nagyon jól használható, természetes bőrszíne van így egy szép alapot biztosít, minden apró eret és egyenetlenséget eltűntet. Viszont vigyázni kell vele, épp csak leheletnyit kell belőle használni, különben már magától is csomósodik. Az illata egyszerű púder illat, semmi extra.
Név: Urban Decay - Eyeshadow Primer Potion
Az Urban Decay alapozó felvíve átlátszó, könnyen kezelhető és talán mintha ez egy hajszálnyival tovább tartana mint a NYX. Előnye még, hogy aplikátoros, így aki nem szeret ujjal maszatolni a tégelyekben annak ez megfelelőbb.
Név: Wet'n Wild - Walking on Eggshells 
Szinte semmi mást nem használok csak természetes árnyalatokat mikor sminkről van szó, így mikor meglátok valami szép árnyalatot vagy egy jó palettát ami mondjuk féláron van, hát igen csak elcsábulok. Így került hozzám az utóbbi két mini paletta is, de az igazat megvallva még nem használtam őket. A wet'n wild-ról már sokat hallottam és a színei is nagyon tetszenek így nem is volt kérdés, hogy megvegyem-e. Tényeg annyira pigmentált mint ahogy mondják, várom, hogy kipróbálhassam.

 Név: Covergirl - Eye Brightening Shadow Palette for Hazel Eyes
A Covergirl paletta a szemszínemhez illő színeket sorakoztat és akciós volt. Régóta szerettem volna kipróbálni szemszínhez illő összeállítást. A zöld nekem kicsit túl merész szín, de épp itt az idő, hogy kicsit mélyebb vízbe merészkedjek. Biztos, hogy teszek vele pár próbát. Adtak hozzá egy ecsetet is, de az nem igazán használható, sajnos rettentően hullatja a szálait.

Hogy tetszenek a szerzemények? Ha szeretnétek bármelyikkel sminket látni, vagy esetleg az összessel, csak szóljatok.

2 megjegyzés:

  1. A Covergirl palettára kíváncsi lennék, teszt és smink formájában is. :) Jó kis dolgokat vettél. :)

    VálaszTörlés