2013. február 8., péntek

wet n wild kedvencek


Az előző postban az elf szerzeményeimről számoltam be nektek, amiket többek között azért szeretek  mert kedvező áron egész jó minőségű termékeket kapunk. Egy másik ilyen márka, ami szintén ugyanebbe az árkategóriába tartozik a wet n wild.

Először a helyi drogériákban találkoztam ezzel a márkával, meglepett, hogy a többi sminktermékkel ellentétben milyen olcsón beszerezhetők. Amiket eddig vettem, egyik sem került többe mint 2$, így persze jó pár dolgot ki is próbáltam. 

Amik eddig a leginkább belopták magukat a szívembe a rúzsaik, azon belül is három árnyalat van amit kifejezetten szeretek. Ezek darabjáért 1$-t fizettem, igazán megérte.


Mind a három rúzs elég természetes árnyalat, akár nude-nak is nevezhető. Ha választani kéne közülük egy kedvencet talán a Pink Ice lenne, nagyon tetszik ez a rózsaszín.

Nektek melyik tetszik a legjobban? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése