2013. február 11., hétfő

online closet


Az elmúlt évben elég sokat költöztünk, így a hosszú évek alatt felgyülemlett ruhatáramat kénytelen voltam minimálisra faragni. Otthon nagy turkáló fan voltam, amivel gondolom nem vagyok egyedül. Ezzel persze vele járt, hogy ha valamit megláttam ami nem volt teljesen tökéletes, DE "Anyu majd biztos meg tudja csinálni ezt a zipzárt" vagy "úgyis tervben van a fogyás, ez majd jó motiváció lesz" címszóval jöttek velem haza tonnaszám a ruhák. Szépen lassan szinte ki is nőttem a szekrényem, és persze selejtezni sem igazán szerettem a dolgokat, mert "ez úgyis jó lesz még valamire".
Aztán elérkezett a nap mikor a párom hazajött, hogy két hónap múlva költözünk Amerikába. No jó, akkor abból a rengeteg holmiból mi is jöjjön velem? A végén sikerült egész ügyesen pakolnom. Az összes szekrényben található ruhám nagyjából 12-14 nagy szemeteszsákba fért bele, ebből kettő utazott velem a tengerentúlra.
Az első pár hónapban hetente ingáztunk Philadelphia és New York között. Ilyenkor az aheti ruháimnak bele kellett férnie egy kisebb utazótáskába, mert ugye ki akar óriás bőrönddel rohangálni. Így elkezdtem utánaolvasni, hogy is lehet kialakítani egy jól variálható ruhatárat, hogy ne kelljen sokat pakolnom, de a napi hangulatomnak megfelelően tudjak öltözni.
Az egyik kedvenc fashion blogomon, Audreynál a Putting me together oldalai között találtam rá egy remek honlapra ami nagyon sokat segített és segít a mai napig.
A Go Chic Or Go Home lényege, hogy fotókon keresztül feltölthetet a ruhatárad egy virtuális felületre majd variálhatod is őket, különböző szereléseket összeállítva. Készíthetsz különböző táblákat amire a kívánságlistádon szereplő ruhadarabokat gyűjtheted, vagy egy nyaraláshoz válogathatod össze mit is szeretnél magaddal vinni. Inspirációért beleshetsz másokhoz, és ha valakinek tetszik a stílusa követheted milyen ruhákat tölt fel és hogy variálja őket.

Manapság ha vásárolni megyek előtte mindenképp átbogarászom, hogy mi is az ami a szekrényben van, így fejben tudom tartani és nem veszek olyan dolgot amiből három hasonló van. És egy honlapot végigpörgetni mégiscsak egyszerűbb mint minden alkalommal átpakolni a szekrényt. Szerintem mindenkinek van pár olyan darabja is amit nem hord minden héten, így hajlamos elfelejteni, ezeket is könnyebb fejben tartani, ha egy honlap mindig emlékeztet rá, hogy ez is ott lapul a szekrény alján.
Az elmúlt hónapokban nekem nagy segítség volt ez a kis weblap és biztos vagyok benne, hogy a továbbiakban is használni fogom. Remélem ha bekukkantatok hozzájuk nektek is tetszeni fog, és mindenképp írjátok meg ha kipróbáljátok, szeretnék én is benézni hozzátok, sosem árt egy két jó ötlet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése