2013. december 20., péntek

elfogytak - The Body Shop



Már jó pár terméket kipróbáltam a The Body Shop kínálatából, gondoltam összefoglalom milyen tapasztalataim voltak velük kapcsolatban.



Név:Strawberry Shower Gel, Pink Grapefruit Shower Gel, Cocoa Butter Creamy Body Wash
Ár: 1.690 Ft 
Az epresnek és a grapefruitosnak is nagyon friss és ébresztő hatású az illatuk főleg reggelente használtam őket. Nem szárítják a bőrt, de különösebben nem is hidratálják, akinek szárazabb a bőre annak mindenképp kell utána még testápoló is. Én nagyjából hetente kétszer használtam melléjük valami hidratálót. Ha fürdőkesztyűvel vagy pamaccsal használod elég csak pár csepp mivel remekül habzanak, így egy üveg elég sokáig kitart. 
A kakaóvajas tusfürdőt többnyire esténként vettem elő mikor kicsit több kényeztetésre vágytam. Kellemes kakóillata van, nem túl erős, de érezhető, kissé édes. Ahogy a neve is mutatja, ennek krémesebb, sűrűbb az állaga mint az előző kettőnek és nem is habzik annyira, viszont sokkal hidratálóbb, ez után nem volt szükségem testápolóra.
Összegzésként mindegyiknek kellemes az illata nem túl tartós, zuhanyzás közben érezhető és talán utaná még egy óráig. Összességében elégedett vagyok velük, jó terékek, de rettenetesen túlárazottak. Ezeket többnyire valami akció keretén belül szereztem be, hogy kipróbáljam őket, viszont szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy nem fogom újravásárolni egyiket sem, negyed ennyiért is lehet kapni remek termékeket. 

Név: Strawberry Body Polish
Ár: 4.490 Ft
Erről a legrosszabb a véleményem. Sokkal többet vártam volna ezért az árért, talán az egyetlen dolog amit szerettem benne az az illata. Testradírnak sajnos nem elég erős, pedig ha minden igaz ezért fizetünk ki egy igen szép summát. Illatra és állagra ugyanaz mint a tusfördő, és ahogy én látom, itt az történt, hogy a normál epres tusfürdőhöz adtak epermagokat plusz valami egész apró szemcséket. A probléma nálam az, hogy a magok csak a látványon javítanak, a szemcsék pedig túl aprók, hogy igazán hatásosak legyenek. Talán az érzékeny bőrön jól funkcionál, de az én krokodilbőröm meg sem érezte, nekem ennél sajna erősebb fegyver kell. 
Ebben az esetben biztos vagyok benne, hogy ezt nem fogom újravásárolni, viszont a tégelyesekről jókat olvastam eddig, lehet majd egy olyannal próbálkozok legközelebb. 

Név: Strawberry Body Butter
Ár: 4.990 Ft
Ez  a kedvenc az összes közül. Szeretem az illatát, az állagát, mindent. Nem egy gyorsan felszívódó termék, úgyhogy aki olyat keres ezzel ne is próbálkozzon. Kell neki jó pár perc mire felszívódik, viszont tényleg tápláló és ha egyszer beszívódott akkor sokáig érezhető az illata és a hatása. Egy tégely nálam nagyjából három - négy hónapig elég úgy, hogy hetente kétszer, háromszor használom, és csak lábszárra, ez az egyetlen hely ahol igazán ki tud száradni a bőröm ha nem figyelek rá. Egy egészen kicsi mennyiség is csodákra képes. 
Ebből már a második adagot fogyasztom, és már be is tankoltam egy tartalékot, igaz más illatban.

Általában szeretem a Body Shop termékeket, viszont tényleg túlárazottnak tartom őket, érdemes odafigyelni, néha ki lehet fogni egész jó akciókat. Most is bevásároltam pár dolgot Black Friday alkalmával, már alig várom, hogy használatba vegyem őket. 
Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Mi a kedvenc nálatok a Body Shoptól?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése