2014. március 4., kedd

újabb swap csomag jött!


Most Rebekával cseréltem csomagot aki szintén blogger és egy rettentő édes csajszi. A szabályok úgyanazok voltak mint eddig bármikor, 3000  Ft sminktermékre és plusz 500 Ft édességekre. Mint látjátok Rebeka rendesen belehúzott és megtöltötte a csomagom mindenféle jóval.
A csokikat nem részletezném, szerintem mindenki ismeri és szereti őket, a hazai polcok legjobbjait váloggata nekem össze Rebeka. Nézzük inkább a kozmetikumokat.
Szerencsére minden megérkezett egyben, semmi nem sérült a hosszú úton.
Catrice Cosmetics - Absolute Eye Colour - (090) Before or after eight?
Ez volt az első amin megakadt a szemem, régóta szerettem volna kipróbálni a Catrice termékeket, de egész eddig nem volt rá lehetőségem. A helyzet az, hogy annyira szép és elegáns a csomagolása, hogy azóta sem mertem kibontani, csak forgatom és nézegetem. A későbbiekben tervezek egy tesztet is vele a blogra.
Essence - Stay Matt Lip Cream - (01) Velvet Rose
Már egy korábbi cseréből szert tettem erre a rúzsra de egy cseppet sem bánom, hogy van belőle még egy a polcon. Nagyon szeretem a színét, egyszerű natúr szín, mindenhez megy.
Lovely - Curling Pump Up Mascara
Eddig csak egyszer próbáltam, de nem volt semmi problémám vele. Az ecsete érdekes, nem a hagyományos spirál fej, de erről is elárulok többet egy későbbi bejegyzésben.
Cup Cake mini Wet Wipes
No igen, ez megtévesztett, először az édességek közé raktam, míg meg nem néztem jobban. A cuki csomagolásban 10  mini nedves törlőkendő lapul amiknek süti (!) illatuk van. Még nem próbáltam őket, de ez is a 'kincs' kategóriába tartozik, úgyhogy lehet még nem nyúlok hozzá egy darabig, csak nézegetem.
Balea regeneráló maszk mézes-tejes
Balea kényeztető arcmaszk eper- és joghurt kivonattal
Ha jól emlékszem már ebből is kaptam egy alkalommal és nagyon szerettem, már várom, hogy ezeket is kipróbálhassam.
Astor körömlakk - 236 Soft Poppy (rózsaszín), Glitter
Nagyon szép lakkok, a corall tökéletes lesz tavaszra és nyárra, a glitterrel pedig bármit fel lehet dobni. Várom a tavaszt, hogy újra elővehessem az élénkebb lakkjaimat, de úgy néz ki itt még nem fog jó pár hétig 0 fölé menni a hőmérő.
Essence Colour and Go - 159 the green & the grunge
Valószínű ezt a lakkot nyáron a lábamon lehet majd sokat látni, esetleg dekorációnak egyéb manikűrökhöz. Az ecsete a szélesebb fajta amivel egy húzás elég az egész körömre, a teteje pedig nagyon jól záródik, a csavaródó rész után még van egy plusz bütyök amire rákattan a kupak, így biztosabban záródik, még nem láttam máshol ezt a megoldást.
Mindennek nagyon örülök ami a csomagban van, nagyon tetszenek, igazán köszönöm Rebeka!
Ha érdeket Titeket én mit kültem Rebekának ide kattintva megnézhetitek.

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó dolgokat kaptál *-* be kell szereznem azt a sütis törlőkendőt :D

    VálaszTörlés
  2. Cuki dolgokat kaptál és a Te csomagod is jó kis cuccokat rejtett! :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy minden tetszett,egy élmény volt veled csereberélni. :) Az én csomagomat azóta is csak nézegetem,annyira boldog vagyok vele! :)

    VálaszTörlés